یزدفردا: عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد گفت: مدتی است در مورد توجه به مناسبت‌ها و فضاسازی شهری گلایه می شود اما اقدامات خوب شهرداری مخصوصا سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی و هنچنین سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری نیز باید بیان شود تا جانب انصاف هم رعایت گردد.

به گزارش یزدفردا: حجت الاسلام سید محمد ناصر حیدری سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد در صحن علنی شورا افزود: اقدام تحسین برانگیز سازمان فرهنگی شهرداری با عنوان شادمانه غدیر در اعیاد قربان تا غدیر و مباهله که با برنامه ریزی بسیار خوب توانست در کوتاه‌ترین زمان و کمترین هزینه و با همراهی مجموعه های مردمی بیش از 150 غرفه و نمایشگاه را تدارک ببیند نمونه ای از این اقدامات است.

وی ادامه داد: آنچه در مراسمات شادی اهل بیت باید مد نظر باشد پررنگ بودن مولفه های نشاط، معنویت و معرفت است و الحمدلله شادمانه غدیر هر سه مولفه را داشت.

حجت الاسلام حیدری در خصوص اقدامات سازمان سیما منظر شهرداری نیز گفت: همچنین بیش از 420 قطعه پرچم نصب شده و 5 پرچم بزرگ نیز در معابر اصلی شهر نصب و افزون بر بیست و هشت هزار متر ریسه پارچه ای  نصب شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد گفت: 10 المان جدید نیز در نقاط مختلف شهر نصب شد و ریسه های نوری بلوطی نیز در خیابان فرخی یزد اضافه شد و 12 مورد فضا سازی نیز فقط در شادمانه غدیر اجرا شد و در این ایام کارکنان شهرداری یزد سنگ تمام گذاشتند و برخی نقاط ضعف نباید باعث شود که نقاط و زحمات مثبت نادیده گرفته شود.

در خصوص اقدامات دیگر سازمان سیما منظر در ایام دهه امامت و ولایت و عید غدیر خم گفت: ریسه بندی پارچه ای خیابان ها میادین و معابر مهم شهری، اهدای بیش از ۸هزار ریسه پارچه ای و تحویل امانی ۴۰۰متر ریسه نوری به مجموعه های فرهنگی، مساجد، پایگاه های بسیج و هیأت های مذهبی جزئی از اقدامات سازمان در ایام دهه امامت به شمار می آید.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا